otrdiena, 2013. gada 23. aprīlis

Pirmie darbi

21. aprīlī uzsāku pavasara darbu sezonu. Zied viens mans pagājšruden stādītais krokuss. :) Atlidojuši stārķi. Viss ir forši.
Dāvinātās hiacintes un prīmulu sastādīju kurmju rakumu vietās. Depo pirkto maijpuķīti, nezinu, kas ar viņu būs (likās vienkārši sauss sakņu kumšķis), bet iestādīju mājas ziemeļu galā, un tad jau redzēs.
Dienvidu galā sasēju garās kreses drusku pie mājas sienas, Japānas apini, puķuzirņus. Tas mans vīteņaugu eksperiments.
No ēdamlietām iesēju redīsus, drusku dilles (abus dobītē blakus skābenēm). Augļu dārza vidū ir ieplānots un pamazām jau top mans "garžaugu zāliens". Tur tapa iestādīti no Maximas podiem timiāns un lavanda. Un turpat tapa mazmazītiņa dobīte maurlokiem.
Nedaudz vēl pazāģēju nost nelaimīgo aroniju dzīvžogu, kurš mani tracina.
Hmmm... kad sarakstu, izskatās dikti maz, bet es biju pamatīgi nostrādājusies. :)

Un kas ir dikti forši - ar izcepto desu sēdēt nevis virtuvē pie galda, kā pieklājīgi cilvēki to dara, bet gan staigāt apkārt un apskatīt savu teritoriju. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru